andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Årets sista dag

Publicerad 2013-12-31 08:09:00 i Högtider,

Idag är det den 31 december, den absolut sista dagen på år 2013. Imorgon vid den här tiden är det ett nytt år, en ny kalender, en ny start som väntar. Det här året har för min del både varit så otroligt, fantastiskt bra och fint, men det har även varit ett år fyllt med hjärtskärande sorg. Det har varit både och helt enkelt. Så å ena sidan har jag älskat det men å andra sidan kan jag inte vara mer än glad att det nu är över. Visst det som var tråkigt försvinner inte bara för att det imorgon är ett nytt år men det ger en, en chans till att börja lägga det bakom sig. Så jag har inga riktiga löften detta nyår för jag har märkt att det inte brukar funka för mig. Men jag har bestämt mig för något och det är att 2014 ska bli ett förjäkla bra, roligt, toppen år!
Ikväll ska jag på fest med min kompis Clara och hennes fina pojkvän Anton. Ska bli himla fint att fira in det nya året med dessa två. Jag hoppas på skratt, bubbel och dans tills jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag hoppas alla era nyår blir så fina ni vill att de ska bli och att 2014 även för er blir ett toppen år! Gott nytt år, god fortsättning och ta hand om er!
Här är några bilder från nyår förra året som jag firade in i London i en lägenhet med fem fina brudar och skrek in 2013 på en enorm balkong.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-12-31 18:32:57

Gott nytt år! ★

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela