andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Bye bye London, Bonjour Paris!

Publicerad 2013-12-08 07:30:00 i Sånt som är skitbra, Utflykter,

Åhh som jag har längtat till den här dagen! Idag packar jag nämligen ihop min väska, säger hejdå till London för ett slag och sätter mig på tåget till Paris. Ahhh så pepp!! Ska inte göra något annat de kommande dagarna än att strosa runt på parisiska gator, äta croissanger, säga Bonjour på otroligt dålig franska och mysa runt med Giulia och Garreth. Ska bli så roligt att träffa dom igen och de kommer få bli mina guider till de bra restaurangerna, barerna och vad jag ska göra helt enkelt. Jag har två saker jag verkligen vill göra som inte har med mat att göra men annars tänker jag att jag bara ska ha det så förbannat bra och ha lite ledigt. Au revoir!!
 
PS: det kommer dyka upp lite inlägg här under tiden jag är borta, bland annat fredagsfest och lördagsmarknad.
 

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2013-12-08 20:55:21

Åh Assy! Det låter helt fantastiskt! Saknar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela