andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En sista mysdag.

Publicerad 2013-12-11 08:00:00 i En dag, Staden London,

Lördagen spenderades på den platsen som jag älskar att spendera mina lördagar på, nämligen Broadway market. Jag skulle hämta upp de sista julklapparna och dricka massa "mulled wine". När jag kom dit var det en grupp barn som sjöng julsånger för att samla in pengar till utsatta barn. Det är så mysigt med julsång.
Jag gick i second hand butiker och drömde fina möbler att ha i en framtida lägenhet, gärna någonstans i området kring marknaden, det vore underbart!
På vägen hem köpte jag lite snacks att ha på tåget till Paris och lite annat nödvändigt. Kvällen spenderades hemma där jag packade, lyssnade på franska låtar, åt mina sista IKEA köttbullar och tittade på julfilmer. En sista myslördag i denna stad för det här året för dagen efter bar det ju av till Paris!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela