andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Fjorton år

Publicerad 2013-12-26 08:34:00 i Sånt som är skitbra,

I måndags innan jobbet mötte jag upp med underbara Clara för att äta frukost. Då hon bor i Lund och jag i London är det inte alltid så lätt att ses. Men nu är vi båda hemma ett slag och då får jag äntligen krama om denna donna. 
Kom fram till att jag känt denna dam sedan vi var sju år gamla, alltså har vi känt varandra i fjorton år, två tredjedelar av våra liv. Känns ganska sjukt. Men det bästa är att hon fortfarande är en av mina närmaste vänner. 
Vi åt frukost på Mellqvist (japp jag går alltid dit) där även vår gamla klasskompis Andreas jobbar, fint att krama om honom också. 
Vi pratade roliga och mindre roliga minnen, Facebookdiskussioner och hade det bara väldigt mysigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela