andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Hannah, vin och spaghetti

Publicerad 2013-12-30 07:46:00 i Instickare,

I fredags jobbade jag på Fryshuset hela dagen, vi spelade "Mariokart" och körde "Maffia". Måste säga att jag är grym på "Maffia", lyckades döda alla, hehe.
Efter jobbet åkte jag till Mariatorget och begav mig till Hannahs storasysters lägenhet som Hannah vaktar när hennes syster är bortrest. Det är en av de finaste lägenheterna jag vet, helt perfekt.
Vi lagade spaghetti med tomatsås, drack rödvin och pratade om massa ditt och datt. Det här är den typen av häng med mina vänner som jag saknar i London. Som sagt innan skype och viber i all ära men ingenting slår att ha sina vänner bredvid sig i soffan med ett glas vin och en jäkla massa skratt och prat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela