andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Jul i vårt hus

Publicerad 2013-12-22 13:47:15 i Instickare,

Glad fjärde advent!
Idag är det 2 dagar kvar till julafton och även fast jag inte är sju år längre så är jag så himla pepp och glad. Tyvärr har jag dragit på mig världens förskylning och försöker mest bli frisk för tillfället.
I alla fall så tänkte jag visa upp vår fina gran vi har här hemma.
Måste säga att den blev typ perfekt i år. Bra storlek, längd och bredd och lagom pyntad. Vi har aldrig haft glitter i vår gran här hemma, vet inte riktigt varför men i har aldrig haft det hur som helst.
I granen gömmer sig en rad med intressanta små figurer. Det är snögubbar, lejon, isbjörnar, apor och allt där i mellan.
Som denna väldigt fint klädda groda.
Vi har även en tjock clown. När jag tänker efter är många av våra figurer tjocka, vi har tjocka  clowner, tomtar, sjöjungfrur.
Barnsligt nog är detta min favorit, en ballerina i glas.
Och så en liten dubbeldäckare <3

Kommentarer

Postat av: Felicias mode

Publicerad 2013-12-22 13:49:01

ååh vilken julstämning!!

Postat av: Bella

Publicerad 2013-12-22 14:08:36

jättefin gran :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela