andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Min syster

Publicerad 2013-12-05 06:26:00 i Sånt som är skitbra,

Idag är det absolut ingen vanlig dag, för idag är det min bästa lillasysters födelsedag! Och inte vilken födelsedag som helst, nämligen den födelsedagen när man får börja gå på krogen, ta körkort och officiellt kallas för vuxen. Jajamensan min lillasyster blir 18 år idag. Jag får impulsen nu att säga "gud vad tiden går fort" men det känns som att jag kommer få stämpeln tant då så tror att jag skippar den. Jag har ändå under det senaste året kunnat vänja mig vid tanken att jag nu kommer kunna stöta på min syster på favoritkrogen. Alla mina vänners syskon födda 1995 har alla redan fyllt 18 så jag har redan träffat på några av dessa på diverse utgångar och fester.
Jag tycker också så förbaskat mycket om min syster så det kommer bara bli otroligt roligt att nu kunna dra med henne ut på en öl eller tre.
Men det tråkigaste med denna dag är i min mening är att jag inte är där och kan fira henne. Mycket ledsen över detta, på mitt schema står nämligen 6 timmar av praktisk lektion i skolan. Skulle mycket hellre vara i Sveland med min syster och sjunga för henne och ja jag är lite sugen på att supa ner henne lite, men bara lite.
Hur som helst, ett stort Hipp Hipp Hurra för världens bästa syster idag!! Älskar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela