andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Saker jag aldrig gjort förut

Publicerad 2013-12-25 07:57:00 i Instickare,

Nu när vi närmar oss slutet på ännu ett år så skapas det ju en rad med listor hit och dit om ditt och datt som hänt under det gångna året. Därför tänkte jag då i sann "skapa lista" anda skriva en lista om saker jag gjort i år men aldrig gjort förut.
Som en del av mina tidigare listor har lånat denna från Julia på www.prick.blogg.se.
Jag har flyttat och bott i en annan stad - London.
Jag har bott/bor utomlands - England.
 
Jag har för första gången betalat hos tandläkaren. Woop woop.
Jag har börjat studera till konditor.
 
Levt på studentmedel.
Läst boken "The night circus".
 
Betalat 600 kr för en flaska vin.
 
Lärt mig göra croissanter och pain au chocolat, så glad över detta!
Träffat massa nya underbara människor som jag aldrig träffat förut.
 

Varit på en klubb från öppning till stängning, Trädgårdens öppningskväll, så bra kväll.
 
Ätit pilgrimsmussla, oxhjärta och duvlever. Allt mycket godare än vad jag trodde.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela