andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Tre familjer runt ett bord

Publicerad 2013-12-23 07:05:00 i En dag,

I fredags vaknade jag och min förskylning var fortfarande kvar även fast jag innerligt försökt att sova bort den. Men, men det var inget att göra åt, jag skulle jobba och sen hade jag finfina planer.
På jobbet julpyntade vi inför jullovet, satte upp en hel massa glitter men det jag tyckte om mest var att spreja med snösprejen. Efter allt pynt åkte jag in mot stan, närmare bestämt Hötorget och gick ner till Adolf Fredriks kyrka. Där skulle jag nämligen möta upp min familj, familjen Berkemar och familjen Zetterlund. Alla vi skulle se på Mikaeli kammarkörs julkonsert där Maria Berkemar sjunger. För det första är kyrkan underbart vacker och för det andra så är kören fantastisk. Det är så himla vackert alltihopa och detta är alltid det bästa sättet att komma i bra julstämning.
Ellen är stolt över sin mamma.
Efter konserten gick alla tre familjerna bort till Drottninggatan och restaurangen Esperanza. Det var en italiensk restaurang där vi alla slog oss ner runt ett långbord för att äta.
Fina Ellen.
Ett mycket charmigt par.
Också väldigt charmiga människor. Vi hade en otroligt mysig kväll med god mat, vin och skratt. Så himla fint att umgås med dessa familjer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela