andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Backstreet boys goes robot

Publicerad 2013-11-25 07:48:00 i En dag, Staden London,

I lördags när jag vaknade var det såhär fint väder utanför mitt fönster. Blev så glad. Bestämde mig för att inte plugga denna dag utan bara rensa skallen och ha det mysigt.
Var hungrig som en varg så jag åt massa mackor, ägg, juice och kaffe. Mumma.
Begav mig till soliga Bethnal green.
Löven sitter fortfarande på träden här <3
Tog mig till Broadway market där dom satt upp sin julgran. Yey.
Jag skulle möta upp Maja och medans jag väntade på henne kollade jag in dessa killar som dansade. Så fina och roliga, älskar när mäniskor vågar bjuda på sig själva. När Maja kom så kom hon också med den mest klockrena kommentaren om deras dansstil, "det är som Backstreet boys goes robot". Det var det verkligen på pricken.
Sen kom fina Maja och jag gav henne en megakram. Vi hade det jättefint och gick runt på marknaden och pratade strunt, superfint!
Vi slog oss ner i solen med varm choklad..
.. och spanade in alla människor som gick förbi och lyssnade på musiken som spelades.
Fina Maja!
På cafét där vi satt jobbar vår vän Emilia, så himla fin tjej!
Jag och Maja gick längs floden och köpte med oss varm äppeljuice med kanel (typ det godaste jag smakat). Maja visade mig detta hus där det satt bilder på olika personer i fönstren. Lite småkonstigt men också lite roligt, vi spekulerade i tanken att det kanske är personerna som bor där.
 
Så himla fin dag. Det är dagar som dessa som jag slås av hur mycket jag tycker om att bo här. Det är dagar som dessa då jag aldrig vill flytta härifrån. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela