andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Bomber och granater.

Publicerad 2013-11-18 08:52:00 i Att leva och lära, En dag,

Min lördag var en riktig, "integöranågot" lördag. Med detta menar jag att jag spenderade cirka en timme utanför mitt hus. Jag vaknade upp med mensvärken från helvetet (förlåt alla som tycker sånt här är obekvämt) och spenderade de första timmarna av dagen i fosterställning.
Efter några timmar lyckades jag komma ur min dvala och gick och handlade och efter detta städade jag mitt rum och pluggade. Mycket produktivt ja men också himla tråkigt.
Sen blev mina kvällsplaner inställda vilket inte riktigt hjälpte situationen. Men jag gjorde min middag, fick prata med  Fanny samtidigt så det var fint och tittade lite serier. Highlighten kan man väll säga blev att jag gick till affären igen och köpte glass som jag sedan åt framför "Bridget Jones". Hehe. Så spännande var min lördag.
Men vet ni vad, så är det ibland. Det kommer andra helger fyllda med annat kul. Så man kanske bara ska njuta av de där tillfällena när man kan äta en hel glasskartong och titta på chickflicks i sina mjukisbyxor. Spara energin (och pengarna) helt enkelt.
Men det som verkligen gjorde min kväll var när jag tittade på film och någon började avfyra extremt mycket raketer. Jag älskar raketer. Så jag stod i mitt fönster och kollade på det ett tag. Sen sussade jag sött. Haha. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela