andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Dear santa

Publicerad 2013-11-04 08:31:00 i Sånt som är skitbra,

Eftersom julyran verkligen satt igång här borta i London så tänkte jag att det var passande att skriva en liten önskelista till tomten.
 
1. Ett nytt objektiv till min kära kamera. Närmare bestämt ett från Canon som heter 28 mm 1:1.8. Om nu tomten känner för att lägga detta under granen.
 
2. Denna stora, mysiga polotröja från & other stories. Mysa runt i denna under den brittiska vintern <3
 Stl: M eller L
                      

3. Tunna kedjearmband, gärna med någon liten symbol på som detta från Sophie by Sophie.
                            
 
4. Riktigt bra hörlurar som kan stänga ut alla tunnelbaneljud och biltutande när man lyssnar på favoritmusiken. De jag verkligen vill ha är dessa med gulddetaljer från Marshall.
 
                       
 
 5. Denna vackra halsduk från Cos skulle nog trivas ganska bra runt min hals.
                       
 
6. Transparent puder från Laura Mercier. Eller i alla fall väldigt ljust.
 
7. Min favoritparfym Flowerbomb från Viktor och Rolf.

8. Filmen "Känn ingen sorg" på dvd, vissa filmer vill man ha i fysisk form och denna skulle vara så fint att få med sig tillbaka till London till våren.

9. Detta fina anteckningsblock från Svenskt tenn.
 
10. Denna svarta skinnväska från & other stories. Det är denna modell jag letar efter, en större svart skinnväska. Behöver inte vara just denna men gärna något liknande. Men jag gillar att den har två olika sidor och små detaljer.
                          
 
11. En annan sak jag saknar är en klocka. Ett armbandsur. Har ingen bild men jag vet att det ska vara mörkbrunt skinn, ganska liten med små gulddetaljer på själv klockan.
 
12. Sen så vill jag ju självklart ha Roy Fares nya kokbok United states of cakes. Denna man är löjligt snygg och vältränad för en man som äter lika mycket kakor som jag, om inte mer.. Kanske finns lite träningstips i boken.
 
 Sen så ska ju tomten veta att jag varit en väldigt snäll tjej som ätit alla hennes grönsaker detta år.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tomten

Publicerad 2013-11-04 09:56:24

Tomten har noterat och vidarebefordrat till nissarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela