andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En chokladig skapelse.

Publicerad 2013-11-06 20:06:02 i Allmänt,

I måndags gjorde vi en chokladmousse tårta med karameliserade päron, den kändes skön och relativt enkel. Men sen hade vi en 4 timmars rast mellan lektionerna vilket gjorde att jag blev extremt seg och trött och jag var inte alls med på noterna i köket. Själva tårtan blev bra i slutet men vissa delar ville jag bara radera och vid ett tillfälle stod jag och sa "fan, fan, fan, fan". Som tur var jobbade jag med Ana som tog hand om mig, fina människa!
Det var som en måndag kan vara, lite seg efter helgen och ovan vid takten. Men sen kommer det en ny dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela