andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Födelsedagsdrinkar på en torsdag

Publicerad 2013-11-16 15:15:07 i En dag,

I torsdags hade vi en ännu en gång en tidig lektion och alla såg ut som zombies när de kom in i klassrummet. Vilket vår lärare Chef Nicholas inte var sen med att kommentera och skratta lite åt. Efter lektionen tog jag mig hem, tog en powernap och satte mig sedan med näsan i mina böcker.
Denna dag var det även min klasskompis Nicks födelsedag så Ana och jag möttes upp för en drink där sedan Nick anslöt. Andra som slöt upp var Malda och Maja som jag inte träffat på hur länge som helst. Så det var himla fint att presentera sina nya vänner för sina gamla vänner. Vi hade en mycket fin torsdagskväll tillsammans, vi pratade om när man skurit sig riktigt illa, kökslivet och bara hade det himla bra helt enkelt. Dock var jag otroligt dålig på att fota denna kväll så ni får bara en liten bild på Maja, men hon är ju så fin att det räcker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela