andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Merry fucking christmas

Publicerad 2013-11-24 13:29:31 i Sånt som är skitbra,

Förra veckan köpte jag det som nog kommer bli min enda juldekoration till mitt lilla hem. Eftersom jag lämnar London om två veckor och inte kommer tillbaka förrän efter nyår känner jag att en gran och adventsstake är lite mycket. Speciellt med tanke på att jag skulle ha allt i mitt rum. Men jag är ju en julälskare så något är jag ju tvungen att ha förutom ljus. Så det fick bli en girlang, närmare bestämt en "merry fucking christmas" girlang från Urban outfitters. Den pryder nu min vägg bakom sängen där jag har saknat något att hänga så detta blev ju alldeles perfekt. Dessutom är det ju idag den 24 november, alltså bara en månad kvar till jul och då tycker jag att det går alldeles utmärkt att börja lyssna på julmusik och sätta upp prydnader. Hoho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela