andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Min pappa.

Publicerad 2013-11-10 19:07:23 i Allmänt,

Idag är det ju som man märker genom alla sociala medier fars dag. Dagen då vi säger glad fars dag till vår pappa, ger honom en kram och ett par strumpor lite slarvigt inslagna. Detta kanske inte lät som att jag älskar denna dag och det kanske är sant men en sak är säkert och det är att jag älskar min pappa. Min fina papi.
Han har alltid funnits där, stöttat och kramat när man behövt och såklart skrattat lite åt en när man kommit ner för trappan extremt bakis och klunkat i sig tre glas vatten innan man kan säga god morgon.
Min fina pappa som alltid lyckas få mig att må bättre när allt bara känns pissdåligt. Han som jag alltid ringer när jag är sjuk och inte vet vilka tabletter och mediciner jag ska ta. Han som har tvättat alla skrubbsår på knäna när man ramlat av cykeln. Han som fick mig att bi intresserad av mat. Han som i min mening är den bästa pappan. 
Det är fint och bra att ha en sådan förälder och som det faktiskt är så har jag två sådana föräldrar, förjäkla bra. Glad fars dag papi! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela