andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Några timmars rast.

Publicerad 2013-11-01 09:24:00 i Sånt som är skitbra,

I onsdags var vi tidigt, tidigt i skolan för att ha våra tutorials för terminen. Tutorial är ungefär som ett kvartsamtal där man pratar med sin mentor om hur det går för en och vilken medelpoäng man har så här långt. Min tutorial gick väldigt bra, bättre än väntat. Jag hade en medelpoäng på 4,133 av 5, så jag känner mig förjäkla nöjd och glad med det.
Vi hade en till lektion denna dag men den började inte förrän klockan tre så Ana, Nick, Ibrahim, Liamine och jag gick till Covent garden för att äta lunch. Vi hamnade på Brasserie Blanc där underbara Ibrahim ville bjuda oss alla på lunch. Det var otroligt gott och väldigt trevligt. Under lunchen pratade vi om hur det gått för alla på deras tutorials, skvallrade lite om lite olika saker som pågår på skolan för tillfället och skrattade tills vi alla låg dubbelvikta över bordet. Tycker så himla mycket om dessa människor!
Efter några timmar gick vi tillbaka till skolan och nästa lektion, där fortsatte skrattandet av olika anledningar. Hur som helst var det en väldigt fin dag med fina människor.
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-01 12:48:32

Jag förekommer Linda och vill ha alla detaljer om dina manliga vänner.

Postat av: Linda

Publicerad 2013-11-01 13:50:46

Bra Ärtan mina skvalleröron behöver feedas med MÄN! Krr (och Astrid. Lägg upp ett nytt inlägg på Facebook (klanen). Vill inte missa!)

Postat av: Moster Bobo

Publicerad 2013-11-01 15:19:22

Och som du vet Astrid, du kan berätta allt för mig! ALLT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela