andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Pluggfredag.

Publicerad 2013-11-29 17:53:42 i Att leva och lära,

Denna kväll spenderas med näsan i mina böcker, har mitt sista prov på tisdag så nu är det bara att köra. Jag är dock otroligt pepp då mina underbara föräldrar kommer hit imorgon!! Ska bli himlans mysigt tycker lilla jag. Ska få äta middag på bra restauranger vilket känns fantastiskt lyxigt. Men då jag vill kunna umgås med dom när de är här så gäller det att ligga före med plugget, så därför blir det en redig pluggfredag. Imorgon kväll ska jag dock fira lite födelsedagar, vilket ska bli så fint och roligt!
Här får ni lite peppade selfies på mig, hehe!
Glad fredag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela