andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Söndagsmys

Publicerad 2013-11-19 07:58:00 i En dag,

Min söndag blev en riktigt mysig söndag. Jag började med att åka till Notting hill och möta upp med Malda på hennes jobb, där sedan Maja anslöt. Vi satte oss och drack te i den kyliga novemberluften ett slag. Malda var tvungen att gå tillbaka till jobbet men jag och Maja fortsatte att babbla av oss lite. Sen gick vi tillbaka till Maldas jobb som är en av de mysigaste affärerna jag vet. De har alltid så mycket roliga saker och man hittar alltid något nytt. Jag köpte två små julklappar till en viss syster och sen begav jag och Maja oss på promenad genom Notting hill. Så mysigt med alla julbelysningar och skyltningar överallt.
Jag och Maja pratade om att man saknar Sverige ibland och allt som finns där och pratade om konstiga killar. Mycket fint att promenera med denna donna ett slag.
Efter ett tag begav jag mig dock mot stan då jag skulle möta upp Ana och gå på bio. Vi skulle nämligen se Thor 2 och vi var så jäkla taggade. Vi gick till en biograf som heter Odeon och är en kedja men just denna biograf var helt sanslöst stor! Träffade även på en svensk familj i kön till biografen oh vi pratade ett slag, alltid lika roligt när någon precis bakom en börjar prata svenska.
Hur som helst var filmen otroligt bra och väldigt rolig vid vissa delar, så gillar man Marvel kommer man definitivt att tycka om denna! Mycket bra avslut på denna otroligt mysiga söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela