andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Time to drink champagne and dance on the table

Publicerad 2013-11-09 08:42:00 i Sånt som är skitbra,

Att få paket på posten kan ju vara något av det mysigaste som finns, speciellt när man inte har en aning om vad som finns i paketet. I torsdags när jag kom hem efter en dag av plugg och ärenden väntade ett sådant paket på mig innanför dörren. Paketet var från mina ultrafina föräldrar och i paketet var det en mycket fin tygpåse med ett rådjur på (älskar den), två fina tidningar som jag saknat och ett litet brev från mina föräldrar. Det var så fint och jag blev så himla glad. Tack fina mamma och pappa, jag älskar er så himla mycket!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-09 18:33:23

Ja vi är helt tokunderbara 😘😘

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-10 11:57:14

Och nu ser jag att det fanns London-tips i Baka! Förutom Bageriet, något att ha?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela