andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Christmas in Paris

Publicerad 2013-10-05 19:36:00 i Sånt som är skitbra, Utflykter,

I fredags gjorde jag även nått otroligt roligt. Jag bokade mig en liten tågbiljett till Paris. Jag kommer åka dit bara någon dag efter att jag haft min sista lektion för terminen och vara där några dagar för att sedan ta mig upp till Stockholm. Så otroligt mysigt att få vara i denna stad i jultider.
Anledningen till att jag åker dit är för att hälsa på min kära vän Giulia som nu bor där med sin pojkvän Gareth. Ska bli så jäkla kul att få se om igen. Vi ska bara äta massa gott, dricka massa vin och bara ha det så underbart bra. Så jäkla pepp.
Jag är även pepp på att åka tåg dit. Jag gillar ju att åka tåg, så nu ska det bli spännande att åka tåg till det som man gillar att kalla för "världens mest romantiska stad". Så. Kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela