andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En liten lördagslista.

Publicerad 2013-10-12 09:27:00 i Att leva och lära,

Vilken dag är det idag?
Lördag!!
 
Om du var en emoji vilken skulle du vara?
Hmmm, förmodligen smileyn som skrattar tills den gråter. Älskar ju att skratta.
 
Vad ska du göra ikväll?
Ska träffa min fina vän Emily. Vi ska dricka drinkar och snacka skit. Mycket bra lördag.
 

Säg två bra uttryck:
Finurlig och satfläsk.
 
Vad blir du glad av få höra att du är?
Alltid roligt när människor tycker om det jag bakar, känns som jag hamnat rätt. Blir också glad när människor tycker jag är mogen för min ålder, känner mig lite mer vuxen då.
 
Visa en bild du inte minns tagits:
 

Peking. Ser trött och bakis ut.
 
Vem saknar du?
För många, vänner och familj hemma i Stockholm och alla mina andra fina som är utspridda i världen.
 
En bild på något som är asbra att ha:
 
 
En rosaglittrig ren att hänga i julgranen. Älskar den.
 
En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
 

Li och Matilda hade Wig party under prideveckan. Så kul.
 
Vad vill du ha?
Ett roligt jobb. En fin lägenhet jag får göra vad jag vill med. Ett nytt objektiv till min kamera. Strumpbyxor i höstfärger. En underbar knallorange halsduk från Cos. En flygbiljett till en plats jag aldrig varit på.
 
Vad tycker du är roligt?
Att dansa med mina vänner tills fötterna gör ont. Laga mat till hög musik som jag kan utantill. Skratta tills jag inte orkar mer. Gillar att baka och fixa ihop olika typer av middagar med olika typer av fina människor runt bordet.
 

Vad är du dålig på?
Dålig på att inte stressa.
 
Vad tänker du baka i veckan?
Hehe, bakar ju liksom i skolan.. Men denna vecka ska vi göra en tårta som heter "Gateau Allhambra". Spännande.
 
Hur ser du ut när du är nyvaken?
 
 
Mindre smink, men annars är det mitt i prick.
Vem gillar du just nu?
Jag gillar mina nya vänner.
 
Vad var det första du snodde?
Snodde säkert något från nått annat barn när jag var liten men annars kan jag ärligt talat säga att jag aldrig snott något.
 
En bild då du dricker alkohol:
 
 
Vad har du tänkt göra länge men inte gjort?
Tvätta och åka på roadtrip genom USA. Förmodligen kommer tvätten göras först..
 
Vad bävar du inför?
Mina prov i slutet av november, bläää.
 
Vad händer i helgen?
Ska som sagt dricka drinkar med Emily ikväll och imorgon kanske ta en promenad i en park eller gå på museum.
 
Är listan slut?
Jupp.
 
Trevlig lördag! Puss, kram och kärlek!

Kommentarer

Postat av: moster Anki

Publicerad 2013-10-12 20:22:07

Älskar Pippi bilden eller vad jag ska kalla den?? Du är bra och du är säkert bäst på alla prov oxå. Lycka till med bakandet! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela