andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En månad.

Publicerad 2013-10-24 09:06:00 i Staden London, Sånt som är skitbra,

Idag den 24 november har varit i London i exakt en månad. Känns helt otroligt. På vissa sätt känns det som att jag kom hit igår men på andra sätt känns det som att jag varit här i två, tre månader. Det går inte riktigt att förklara men det är så det känns, men det känns också väldigt fint att jag varit här i en månad och jag har minst 5 månader kvar att bo i denna underbara stad och det känns så jäkla bra att jag har så mycket framför mig. Det är mycket läskigt som prov och sånt där framme i tiden men också en hel del massa kul. Platser jag inte sett, människor jag inte träffat, saker jag inte varit med om. Fy farao vad jag är pepp på detta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela