andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En måndag.

Publicerad 2013-10-09 12:22:06 i Att gå i skolan, Att leva och lära,

Den här veckans måndag var en riktigt mååååndaag.. Den började fint och allt kändes bra. Kommer till skolan, köper en kaffe i cafet för att sedan två meter senare tappa hela på golvet så det skvätter och har sig.. Resten av dagen följde lite samma mönster, lektionen gick bra men jag tappade saker hit och dit och min kropp var inte riktigt med i spelet. Den var skakig, frusen och full av koffein, inte den bästa kombinationen när man ska spritsa grädde på ett fint sätt. Men dagen kom till ett slut utan några större katastrofer och väl hemma fixade jag iordning min middag och åt den i sängen, kollade på film för att sedan sova som en stock.
Måndagar är inte min bästa dag i veckan men som tur är finns det sex andra fina dagar varje vecka att fylla med roliga och fina upptåg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela