andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En solig söndag

Publicerad 2013-10-10 10:08:46 i Staden London, Sånt som är skitbra,

Min söndag var en otroligt bra söndag. Jag vaknar i mitt nya hem, lagar frukost i mitt nya kök för att sedan ta mig ut i ett väldigt soligt London och begav mig till Bethnal green.
Det är så himla fint där, med lummiga gator med massa träd på och fullt av massa snygga och spännande människor. Där mötte jag upp med mina underbara före detta rumskompisar Maja och Malda. Vi har inte hunnit ses något sen jag kom tillbaka till London så det var så himla mysigt att ses igen.
Vi begav oss mot broadway market området, där var det såklart fullt med människor som ville njuta av det fina vädret på de mysiga uteserveringarna. Vi gick in en liten affär och köpte lite frukt, chips och lite söndagsöl och satte oss sedan i London fields. Detta är en otroligt fin park och den var också full med människor som ville njuta av det fina vädret och värmen ett tag.
Vi satt där i några timmar, pratandes och skrattandes, på vägen mot tunnelbanan gick vi förbi deras framtida hem som ligger bara ett stenkast från parken. Sen tog jag tunnelbanan hem, denna tog bara tio minuter så det kändes himla bra att vi inte kommer bo så långt ifrån varandra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela