andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Molnen och regnet.

Publicerad 2013-10-14 19:18:06 i Allmänt,

Det är ju ingen hemlighet att det ofta är molnigt i London och att det regnar mycket. Det är heller ingen hemlighet att jag inte är någon stor beundrare av regn eller mulet väder. Dock har jag börjat se på det lite annorlunda. Igår när jag pratade jag med Sofia på skype så sa hon "Men det är ju så det ska vara i London" och det är ju väldigt sant. Så idag när jag tittade jag ut genom fönstret insåg jag att det var otroligt vackert med molnen, hur dom väller in över himlen som gigantiska vågor. Så det finns ändå något vackert i molnen.
Regnet kanske inte alltid är så vackert men det ger en, en otroligt bra anledning till att vara inne, göra storkok med soppa, dricka rödvin med täcket över sig, titta på filmer man tycker om och ha långa fikor med varm choklad tillsammans med sina vänner på varma kaféer.
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-14 21:45:59

Så vackra bilder. Puss på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela