andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Shake shack

Publicerad 2013-10-25 10:42:15 i Staden London, Sånt man äter,

I onsdags hade vi endast en lektion och så självklart var denna inplanerad tidigt på morgonen. Vid halv åtta befann jag mig på skolan och gick direkt till cafét och fick i mig det koffein jag behövde för att inte somna på lektionen.
Efter vår lektion tog jag med Ana till Sugar sin (den svenska godisbutiken) i Covent garden. Hon hittade lite favoriter och jag köpte på mig massa lakrits. Efteråt hjälpte jag Ana att hitta lite kläder och nej jag var duktig och höll i plånboken och köpte inget.
Efter mycket gå runt och leta visade sig att vi båda ville äta på samma ställe, Shake Shack. Det är en hamburgekedja som finns på flera ställen i världen, bland annat här i London. Vi köpte varsin hamburgare, pommes och cocacola. Mums fillibaba kan jag bara säga.
PS. Julyran har verkligen satt igång på riktigt här! Känns väldigt konstigt när hösten knappt kommit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela