andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Sjuklingens tips.

Publicerad 2013-10-19 10:11:00 i Allmänt,

Onsdagen och halva torsdagen spenderades i sängen då min kropp bestämt sig för att ha feber. Det är så fruktansvärt trist att vara sjuk. Det är lite mysigt att ligga i sängen i några timmar på morgonen och titta på film eller serier men efter några timmar blir det så himla långtråkigt. Det positiva är väll att jag kan ge er lite filmtips, jag streamar alltid och som tur är så har jag en fantastiskt wifi i lägenheten så jag kunnat se på en hel del filmer.
I alla fall så kan jag med hela mitt hjärta rekommendera Warm bodies. detta är en zombiekärleks film. Må låta hur konstigt som helst men den är så himla fin. Vill också ha lite zombiekärlek.
En annan film är The perks of being a wallflower. Kan inte säga mycket mer än att det är helt underbart bra. Kan nog se den filmen hur många gånger som helst.
Mitt tredje tips är Man of steel, måste säga att det är den bästa versionen av Stålmannen jag sett. Bara skitbra helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela