andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

underbart slöa morgon.

Publicerad 2013-10-11 09:30:00 i Sånt som är skitbra,

Igår när jag vaknade ville jag absolut inte röra mig ur min varma säng. Det var kyligt i huset och blåste som bara den utanför fönstret. Jag tog mig ner i köket, kokade ägg och kaffe, skivade upp min chokladbrioche från skolan och hade smör och ost på (sjukt god kombination med choklad och ost, nomnom). Satte allt på en bricka och tog upp den till mitt rum och åt frukost i sängen och kollade på Bones. Sjukt fryntligt som kusin Linda skulle sagt.
Jag tänker att jag försöker njuta av dessa mornar innan skolan drar igång på allvar. Då kommer inte slöa mornar vara lika många eller långa, mer plugg och öva. Men det är sen, nu ska jag ha en trevlig helg med kompisträffar, långa frukostar och någon liten höstpromenad.
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-11 14:00:21

Because you're worth it.

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-11 14:01:16

Because you're worth it.

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-11 14:03:21

Because you're worth it.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela