andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Välkommen hem till mig!

Publicerad 2013-10-06 13:13:13 i Sånt som är skitbra,

Så igår tog jag mina två väskor och förflyttade mig från Bromham till mitt nya hem i Stratford. Det tog sin lilla tid och mycket bärande av väskor men det gick. Packade upp, bäddade min nya säng med mina nya mops lakan och inhandlade alla typer av mat nödvändigheter man skulle kunna tänka sig. Denna fina kväll i mitt nya hem spenderades med middag och ett glas vin tillsammans med en skypedejt med Ingrid. Mycket bra kväll med andra ord. 
 
 
Min helt underbara garderob!
 
Utsikten från mitt fönster.
 
 
Och vårt trevliga vardagsrum!

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-06 15:08:08

A walk-in-closet!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-08 17:48:11

Jag vill oxå vara i London!! Ser ut att bo bra och helt ok utsikt! ! Hur är skolan som i våras? Nu är vi på väg till Ekerö och kolla pappsens bröst!!?? Må så gott och kram. Säger till Håkan att vi.kanske ska åka till London på en weekend. Ja bara det inte blir enbart shopping säger han!! Som att det skulle bli så.....

Postat av: Moster Anki

Publicerad 2013-10-08 17:49:40

Det är jag som är anonym..

Postat av: Linda

Publicerad 2013-10-08 22:35:45

Vilket fint hem! Åh, jag är så nyfiken på allt. Har ju varit och stalkat dig i Bromham (japp, Google street view igen) och nu i detta nya område. Jag blir så förvirrad; så du bor nu i östra London? Det måste väl vara rätt bra (läs tufft och hippt och så). Vi MÅSTE bestämma en helg jag kan komma!, och innan vi gör så, så lägg till min kompis Jossan (Josefin Gustafsson) via Fejan. Hon bor ju i London och jag är säker på att ni (trots åldersskillnande) har massor att prata om!! PUSS

Postat av: Din andra moster

Publicerad 2013-10-09 14:38:07

Va muusigt du verkar ha det! hoppas du kommit in i pluggandet igen och bak skapelserna..
Weekend skulle inte va fel, kanske systrarna....Ha det så bra! Kramar

Postat av: Lelle

Publicerad 2017-03-04 09:32:04

Hej.
Jag ser att du har mopslakan, var har du köpt dom.

//Lelle

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela