andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

När London kändes som Stockholm.

Publicerad 2013-09-30 10:00:00 i Staden London, Sånt som är skitbra,

I lördags efter att kontrakt var påskrivet och klart åkte jag till Hyde park corner. För där befann sig nämligen fina vännen Patrik. Han var i stan över helgen med sig pappa så vi bestämde oss för att mötas upp.
Vi tog oss först till ett hotell i närheten där jag hämtade en påse med saker som min mammas kollega så snällt hade tagit med sig. Efter detta begav vi oss till Hyde park och satte oss på en utomhusbar/restaurang där som är supermysig precis vid vattnet. Där satt vi och drack öl och pratade om saker mellan himmel och jord i några timmar och under dessa timmar kändes det som att jag inte alls befann mig i London utan hemma i Stockholm. Det var mycket fint och det är så himla fint att detta är en stad som många rör sig till så man vet aldrig riktigt vem som kommer och hälsar på. Hur som helst så var denna lördag i min bok en exceptionellt bra en med kontraktskrivning och kompishäng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela