andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Tack och adjö.

Publicerad 2013-09-24 10:00:00 i Sånt som är skitbra,

Igår sa jag tack och adjö till vårt fina Stockholm. Jag njöt av solen och vinden och beundrade våra fina gator. Jag sa hejdå till Ingrid som också flyger sin kos om en månad. Kom fram till att vi inte kommer ses förrän det är sommar i Svealand igen. Helt bissart.
Jag köpte mig en mössa också, en mintgrön sådan som ska hålla mina öron varma när englandsvintern kommer. Men framförallt sa jag hejdå till Stockholm, för den här gången. För vart jag än åker eller flyttar så tror jag att en dag kommer jag slå mig ner i denna stad. Denna stad som många säger är kall och ogästvänlig men som jag fullkomligt älskar. Visst vintrarna är inte det bästa men de har ändå sin charm, de där kalla dagarna med helt klarblå himmel, solen skiner och det ser ut som att allt är täckt av små, små, små kristaller. Det är fint.
Så tack och adjö Stockholm, vi ses till jul.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-09-25 11:36:27

Men vi vill se dig tidigare än så! Och rapport om boende tack. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela