andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Hejdå tystnad!

Publicerad 2014-04-11 18:52:00 i Sånt som är skitbra,

Oj, oj, oj nu har det varit väldans tyst här några dagar. Ja har börjat nytt jobb vilket är så himla kul dock blir jag väldans trött och har helt enkelt inte haft orken att blogga på några dagar men ska försöka få in en bättre rutin på det hela. Men idag är det fredag och jag har nu helg, hallelujah säger jag bara!
För att kickstarta denna helg där jag kommer käka middag med fina brudar och gå på fotboll med min fina familj så vill jag visa denna video som två underbara kvinnor har gjort. En film som borde ses av både kvinnor och män, unga och gamla, feminister och icke feminister, så jäkla bra.
Glad fredag till er alla och hejdå till patriarkatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela