andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Jag borde inte..

Publicerad 2014-04-01 14:33:33 i Instickare,

Jag kan: vara riktigt envis.
Jag vill: vill åka till en plats jag aldrig varit på, gärna en otrolig ny och spännande stad.
Jag borde: packa och städa ut mitt rum.. såååå tråkigt.
Jag skulle: gärna sitta på en uteservering med alla redigt bra personer jag känner runt omkring mig.
Jag gillar: att jag fyller år på torsdag.
Jag älskar: att våren är på väg.
Jag måste: tvätta, åh så roligt.
Jag behöver: hitta en lägenhet i Stockholm.
Jag får: krama om min fina familj och vänner på lördag.
Jag kan inte: låta bli att vara ledsen över att lämna denna stad.
Jag vill inte: att boken jag läser tar slut.
Jag borde inte: stressa så mycket som jag gör.
Jag skulle inte: sitta inne idag om jag bodde i London för solen skiiiner ute.
Jag gillar inte: negativitet och när människor är otrevliga och nedlåtande.
Jag älskar inte: ostron eller koriander, rent ut sagt avskyr jag båda.
Jag måste inte: deklarera, för det har jag redan gjort. Jippi!
Jag behöver inte: gå och handla.
Jag får inte: träffa mina Londonvänner nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela