andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Tjugotvå

Publicerad 2014-04-03 07:50:00 i Högtider,

Idag är det ingen vanlig dag för det råkar ju vara så att detta är min tjugoandra födelsedag. Japp ett år äldre, visare (?) och kanske lite smartare. Kan ju inte påstå att detta är en särskilt speciell ålder, inget särskilt som händer, inget särskilt nytt man får göra. Dock måste jag säga att gillar denna åldern, tjugotvå. Tycker det rullar fint i munnen när jag säger det. Jag känner mig tjugotvå, jag känner mig inte längre som tjugoett. Tjugotvå känns som att det kommer vara en bra ålder, ett bra år och just nu har jag ingen aning om hur det här året kommer se ut eller hur det kommer bli, men det känns också väldigt roligt. Ibland är det bra med lite ovetande, gör livet lite mer intressant, lite mer spännande.
Idag ska jag bara göra sådant som jag vill göra, jag ska möta upp med Ana och gå på Sherlock Holmes museum (så pepp på detta!), äta burgare på Shake shack, dricka lite bubbel och ikväll blir det The whippet med mina fina Londonvänner. Tror det kommer bli en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela