andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

3 svenskor och en norska dricker öl en fredag

Publicerad 2014-02-23 13:51:45 i Nätter,

I fredags var jag hemma och pluggade, tvättade, skypade med Sofia och strök mina skolkläder (måste vara fin och ren nästa vecka).
Sen gjorde jag mig fredagsfin med stjärnor i öronen och begav mig till Hackney.
Hem till dessa två underbara.
 
Det sjöngs och dansades till ABBA.
Jag var väldigt glad och pepp.
En blond, en brunett och en ginger girl.
Efter några öl, skratt och balansering begav vi oss ut på stan. Närmare bestämt till Dalston.
Vi mötte upp med Majas norska kompis Maja som tog oss till en liten kitschig bar i närheten.
Sen tog vi oss ut igen för att hitta ett ställe att dansa på. Mycket skratt blev det på vägen.
Vi hittade en bar att dansa på och dansade av oss. Himla skönt. Efter lite dans, öl och mer skratt gick vi hem.
Maja blev uppbjuden till dans på gatan av en mystisk man. Alltid kul att dansa. Sen gick vi hem till Maja och Malda där jag sov över. Mycket fin fredag.

Kommentarer

Postat av: Moster Anki/Bobo

Publicerad 2014-02-23 20:26:46

Härligt att vara ung och bo i London!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela