andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Fredagsfint

Publicerad 2014-02-28 12:07:00 i Instickare,

Idag denna gråa, regniga och blåsiga fredag bjuder jag på ett potpuri av massa fina bilder från min Pinterest (www.pinterest.com ). För när vädergudarna inte kan göra dig pepp på att det är fredag får man drömma sig bort bland mat jag måste testa, klänningar jag vill ha på min graduation, tatueringar jag vill göra, platser som är uppskrivna på min bucket list, vackra män, gulliga djur och otroliga kvinnor, festligheter och drömhem.
Glad fredag!
  
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2014-02-28 15:48:41

Åhhh, en ung Mr Darcy. We like!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela