andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

I <3 Skype

Publicerad 2014-02-06 12:35:58 i Sånt som är skitbra,

Tack, tack, tack för att vi idag lever i en värld med teknik som gör att jag kan prata med mina vänner och familj när jag vill. Åh inte bara prata, utan se dom också. Jag älskar skype. När man har hav, länder, mil och km i mellan sig själv och sina nära vare sig de befinner sig i Sverige eller på andra sidan atlanten då är man glad att någon uppfann internet, skype och Wifi. Visst skulle jag vilja att de befann sig på andra sidan bordet på cafét eller bredvid mig i soffan men som det är nu när ingen uppfunnit teleportering än så tar jag vad jag får.
Igår hade jag middagsdejt med bästa Clacken, fröken Z, miss Clara och imorse hade jag en frukostdejt med den fina och fantastiska Miss B, The voice, Ellen. Två av mina bästa som jag fick se och prata med om allt som händer i livet och i världen. Förbannat fint.
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2014-02-06 20:00:36

Och jag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela