andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Något välldans fint

Publicerad 2014-02-27 17:29:37 i Instickare,

För cirka en och en halv vecka sedan fick jag ett fint paket på posten. Det var från mitt kära Svealand, fina Stockholm, från mina underbara föräldrar. I paketet var senaste numret av Elle och ett litet armband. Dock inte vilket armband som helst utan Silverhjärtat som smyckesdesignern Leia har skapat tillsammans med Barncancerfonden. Himla bra present måste jag säga att det är då det både är väldigt fint och pengarna går till något otroligt viktigt och bra. Sådana presenter ger vi ett stort tummen upp till denna torsdag och puss till mina bästa föräldrar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela