andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

sex stycken bilder

Publicerad 2014-02-09 08:13:00 i En dag,

Min fredag blev en ganska vanlig men så skön då jag inte gjorde något jag inte ville göra. Det var fint väder och jag hade inte mycket mat hemma så jag bestämde mig för att åka och handla på Borough market. Jag köpte en hel massa grönsaker både för att det är billigare men också bättre råvaror. Jag är så glad att jag bara bor 20 minuter från mitt lilla mat paradis.
Efteråt åkte jag hem, läste min bok, tvättade, gick ut och sprang i West ham park där jag även gullade med hundvalpar för att sedan gå hem och slöa resten av kvällen. Jag skypade även med min syster och min familj. Min syster hade precis kommit hem från Indien så det var fint att få se och prata med henne. Annars hände det inte mycket denna fredag, men det var precis vad jag behövde, vad min kropp behövde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela