andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Suddigt

Publicerad 2014-02-10 08:11:00 i Sånt som är skitbra,

I lördags var jag hemma, pluggade, tvättade, städade och massa annat fix och trix. På kvällen åkte jag till Hackney central och begav mig hem till Maja och Malda med en flaska vin i min väska. Malda välkomnade mig med stor kram och sen satt vi i deras kök ett slag medans Malda lagade sin middag. Vi drack rödvin, lyssnade på 90 tals hits, pratade pojkar och vänner. Sen slog vi oss ner i Maldas rum och efter ett slag kom Maja hem från skolan. Vi tre skrattade och hade det fint. Vi pratade om far och morföräldrar, att bli gammal, minnen, skola, jobb, kollade på konstiga bilder, skickade snap chats och bara hade det väldigt bra i varandras sällskap. Mycket fint. Dock fick jag inte riktigt pli på kameran så allt blev väldans suddigt men fint var det ändå.
Det slutade med att tiden sprang ifrån oss och vips var klockan sent och jag sov över. På morgonen fick jag god frukost, kaffe och vi pratade gymnasieminnen. En ganska så perfekt lördagkväll och söndagsmorgon med andra ord.
Alltså dessa två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela