andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

When the sun came to town

Publicerad 2014-02-03 09:10:00 i En dag,

I lördags vaknade jag vid tio med att solen sken i mitt alltför trötta ansikte. Men då det inte hade varit sol på en vecka var det liksom inte tillåtet att ligga kvar i sängen. Så jag smsade Ana och frågade om hon ville gå på marknad och det ville hon.
Så jag åkte till Bethnal green.
Och gick till Broadway market där vi skulle ses. Kolla hur fin och blå himlen var!
Vi gick runt och tittade på blommor och klämde på bröd.
Vi gick sedan till The Dove och slog till på en lunch/eftermiddags/det är soligt öl. Mycket nöjd tjej.
Vi njöt av den varma solen och lyssnade på live musik.
Sen blev vädret riktigt konstigt, ni vet när det på ena sidan är strålande sol och blå himmel men åt andra hållet mullrar stora gråa moln in. Så vi tog oss till "pulled pork" ståndet och köpte varsin macka och när vi var klara med detta hade solen kommit fram igen.
Så vi slog oss ner utanför Market café för en sista öl innan vi åkte åt olika håll. Det var en riktigt perfekt lördagsdag med lördagshäng. Min kväll spenderades sedan framför "Sherlock" (Så bra!!). På söndagen gick jag upp vid sex för att åka till Oxford men bilder från det blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela