andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

5 bilder genom mobilkameran en fredag

Publicerad 2014-01-19 08:25:00 i En dag,

 Fredagen ägnades åt plugg, plugg, plugg på min favorit Freestate. Jag planerade hur jag skulle lägga upp ett av mina prov, skrev på min portfolio som är en av alla våra läxor denna termin och jag läste gamla anteckningar.
När jag inte orkade läsa eller planera mer drack jag ex antal cappuccinos och läste boken jag är helt kär i just nu, "För mycket lycka" av Alice Munro. Det är 10 små noveller i en och de fyra jag läste på cafét var fantastiskt bra.
Väl hemma strök jag mina skolkläder, skypade med underbara Clara (så fint ansikte att få se) och åt pannkakor till middag. Resten av kvällen spenderades framför Elle-galan på datorn med lite vin. Mer spännande än så var inte min fredagskväll  då jag skulle upp 5 på morgonen på lördagen då jag sagt att jag skulle hjälpa till med en sak på skolan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela