andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En fin torsdag

Publicerad 2014-01-26 14:29:21 i En dag, Sånt som är skitbra,

I torsdags vid lunch åkte jag in till Holborn, för där skulle jag nämligen möta upp Sofia och William som samma dag flugit in till min fina stad. Så fint att kramas med dessa. Vi började med lunch och då de ville spana in skolan slog vi till på lunch i skolcafét. Där satt vi en stund och pratade för att sedan bege oss till Primark. Sofia ville shoppa men efter mycket gå runt och prövande blev det inte mycket mer än lite strumpor.
Sen åkte de hem till hotellet för att checka in och powernapa och jag begav mig hem och pluggade lite.
För på kvällen möttes vi alla upp vid Holborn igen för middag. Jag tog med dom till Holborn Whippet (ja jag hänger här mycket men det är så sjukt trevligt). Där käkade vi middag i form av pizza, hamburgare och sallad, allt väldigt gott så tummen upp för det. Resten av kvällen drack vi öl, skickade snapchats, pratade om saker som hänt hemma och här och kolla in de mycket bartender killarna som jobbar där. Mycket fin kväll med andra ord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela