andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En lördag och en söndag

Publicerad 2014-01-04 17:01:49 i Sånt som är skitbra,

Nu blev ju det så att jag inte har skrivit något här på ett tag, tyvärr blir det lite så när man var ja smått trött efter nyår och har jobbat de senaste dagarna men det ska det bli ändring på. Här kommer i alla fall en lördag och en söndag som spenderades med några av mina bästa.
På lördagen mötte jag bland annat upp med Clara och Amanda för öl.
Några andra fina var också med. Vi hade det himla trevligt och pratade om minnen, framtidsplaner, resor och uppdaterade varandra om vad som hänt sen man sågs sist. Men framförallt fick jag skratta himla mycket. Vi känner ju alla sen grundskolan så vissa av oss har ju känt varandra i fjorton, femton år ungefär.
Fredrik var med och det var så himla kul att se honom igen.
Och Joakim.
Någon lyckades få med mig på bild.
Och en till bild på en väldigt glad Joakim.
Vi satt och drack öl i flera timmar och hade det himla bra för att sedan avsluta kvällen på Mc Donalds och sedan bli körda hem av Aban som hade bil. Förbannat bra kväll.
En solig söndag åkte jag till Fridhemsplan och mötte upp med Fanny för att promenera ett slag.
Vi köpte kaffe på vägen.
Det var en himla vacker dag.
Vi var inte de enda som ville promenera i solen.
Stockholm <3

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-01-28 19:19:51

Hej! råkade komma in på din blogg av en slump och började läsa! Jag bor också i London för en tid framöver! var någonstans bor du? :) /Sara

Svar: Hej sara! Jag bor i Stratford i östra London :) Vad gör du i denna fina stad?
astrid gynning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela