andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Ett analogt liv

Publicerad 2014-01-17 07:32:00 i Instickare,

Jag älskar ju att fota och nu när jag har denna lilla blogg är det många av mina vänner som får stå ut med min kamera i deras ansikte. Men den kamera jag tycker om att fota mest med är min analoga. Fotona blir bättre, vackrare och mer realistiska. Det enda tråkiga är att det kostar så mycket att framkalla, i alla fall för en som lever på studentlån. Jag tänkte hur som helst visa några av mina favoriter här idag.
Jag älskar den här bilden på Amanda. Så glad, så fin, så ruffsig!
Kungsträdgården i full blom.
Berlin, Clara, Arvid och drink.
Peking.
Amanda
Sofia på Emmaboda <3
Min pappa och syster i New York.
Ellen och Clara.
 
Jonathan i Berlin.
Min pappa i påskas,
Min gymnasieklass på vår student.
 
Farmor och farfar <3
Fanny och Li på Gröna lund.
       
Anna och Moa på klassresan till Riga i trean på gymnasiet.
Hannah och Fanny.
Hemma.
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2014-01-17 12:42:13

Och lite Ada :(

Postat av: Kusin Elin

Publicerad 2014-01-17 13:26:19

Vilka fina bilder, Astrid. Är inne på bloggen titt som tätt och blir lite uppdaterad om vad som händer i livet ditt. Mycket fint. Ta hand om dig så hoppas jag att vi ses om inte allt för lång tid. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela