andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Fredagspepp och helgplaner

Publicerad 2014-01-31 11:46:08 i Instickare,

Så var det fredag igen. Denna underbara lilla dag som betyder att man nu har två andra dagar framför sig med ledighet och roligheter. Idag ska jag fixa en massa hemma, sen iväg på en grej och sen blir det nog någon öl ikväll skulle jag gissa mig till. Morgondagen är ännu helt oskriven, inga planer alls så vi får se vad som händer men på söndag kommer det bli kul för då åker jag till Oxford för att hälsa på Anna som pluggar där och leta Harry Potter platser. Himla fint kommer det nog bli.
Igår och i onsdags hjälpte jag några andra studenter på skolan med deras event, jag visade hur man gjorde vissa saker och liknande. Som tack fick jag en bukett med rosor och jag blev så glad.
Men nu kör vi igång denna helg och denna underbara fredag. Trots att det är grått och trist utanför fönstret och har varit det de senaste dagarna är jag fortfarande pepp och glad! Glad fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela