andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Frukostklubben, Ben, Oxford och risotto

Publicerad 2014-01-27 07:42:00 i En dag,

Fredagen började med att jag åkte till Liverpool street och mötte upp med Sofia och William. Jag tog dom till The breakfast club, ett ställe som jag absolut tycker att man ska gå till om man gillar frukost och brunch och om man gillar god mat.
Fina vännen.
William
Jag åt min stående favorit, "Banana and bacon french toast", det är så konstigt men det är så gott.
Efter mycket mat gick vi vidare mot Brick lane. Kollade på vackra väggar och kollade på second hand marknad.
Sen åkte vi bort till Westminster för att spana in..
.. Big Ben. William hade aldrig varit i London innan så han ville turista lite och jag måste erkänna att just detta turistmål är väldigt häftigt, vore dock lite roligare utan alla andra människor.
Sen åkte vi buss bort till Oxford circus för att kolla i butiker.
William fotade mig, jag fotade William, en hel massa fotande blev det.
På kvällen kom det fina paret och Julia hem till mig på middag. Jag gjorde risotto och till efterrätt åt vi lite saker jag gjort i skolan. Det var en mycket mysig kväll som slutade med att Julia sov över då vi satt och pratade till två på natten. En bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela