andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Mitt nyår

Publicerad 2014-01-06 07:28:00 i Högtider,

Nyår började lite smått redan den 30 december då jag och min familj hade lite mini nyår hemma med middag då vi alla skulle iväg på olika saker på själva nyårsafton. Vi drack en mycket god äppeldrink och åt en massa god mat.
Fina papi.
På själva nyårsafton åt vi godfrukost hemma och på kvällen åkte jag och mötte upp med Clara, hennes kille Anton och hans kompis Oskar. Vi fyra begav oss sedan på middag hemma hos Clara och Antons kompis Sebastian. Vi välkomnades med bubbel och sen åt vi en otroligt god middag då en av killarna var utbildad matkreatör. Det bjöds på fylld calamari, lammstek och vit chokladmousse. Mumma säger jag bara.
Vi hade det så himla trevligt. Jag kände bara Clara och Anton innan middagen men tyckte så himla mycket om alla de nya jag fick träffa. Vid elva hoppade vi alla in i några taxibilar och begav oss ut till Lidingö där det vankades fest. Där ropade vi in det nya året och dansade till Håkan. Min kamera stannade dock i väskan resten av kvällen så det var lite tråkigt men hur som helst en mycket bra kväll som slutade klockan sex på morgonen när jag äntligen fick somna i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela