andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Alla dessa kvinnor

Publicerad 2014-03-08 13:55:10 i Sånt som är skitbra,

Glad internationella kvinnodagen! Jag känner så många fantastiska, modiga, duktiga och vackra kvinnor, tjejer, damer, tanter, flickor och brudar så det är helt sanslöst och jag är så himla stolt att jag har dom i mitt liv. De är min syster, mina vänner, min mamma, mina mostrar och fastrar, min mormor och farmor, mina lärare och alla är de mina förebilder. Kvinnor är otroliga. Så heja kvinnor, heja jämställdhet!
 
         
 
 

Kommentarer

Postat av: Moster Bobo

Publicerad 2014-03-08 19:48:51

Och dessa fantastiska modiga tuffa söta rara systers barn!!! Älskar er alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela